A konstruktív életvezetés pedagógiája és iskolája

2021.06.14.
A konstruktív életvezetés pedagógiája és iskolája

Bábosik István: A konstruktív életvezetés pedagógiája és iskolája
(Budapest : Eötvös József Könyvkiadó, 2020. - 156 p.)

A konstruktív életvezetés pedagógiájának koncepciója egy olyan iskolamodell megalapozására irányul, amely a személyiségfejlesztés szempontjából kiemelkedő hatékonyságúnak ígérkezik. Ennek az iskolamodellnek a funkcionális elemei minden strukturális átalakítás nélkül beépíthetők az iskolarendszer személyiségfejlesztést megalapozó fokozataiba, tehát az általános iskola mellett a középiskolai intézmények működési folyamatába, sőt az óvodai és a családi nevelés megoldásmódjaiba is. Ez a lépés a felsorolt színterek személyiségfejlesztő hatásszervezését célirányossá, koordinálttá, szakszerűvé, egészében véve hatékonnyá teheti.

A fentiek alapján a konstruktív életvezetés pedagógiai koncepciójának, s az erre épülő, a jelen kiadványban részletezett iskolamodellnek a megismerése ajánlható az óvodapedagógusok, a pedagógusok, a pedagógus-jelöltek és a szülők számára is.

Forrás: könyvborító

Elérhető példányunk

A könyvtárunk által beszerzett új kiadványokról az Új könyveink  menüpontban tájékozódhatnak! Angol nyelvű újdonságainkat pedig itt találják.