Doktori védések (2007)

Név | A védés dátuma | Témavezető | Tézisek (magyarul) |
Tézisek (angolul) |
---|---|---|---|---|
Bernát László |
2007. november 20. |
Nahalka István |
Tézisek | |
A tanári szerepkör történeti változásai; Az oktatói alkalmazkodás módozatai és ellentmondásai a távoktatási rendszerekben | ||||
Csatári Piroska |
2007. december 6. |
Zsigmond Anna |
||
Hagyományőrzés és új értékek teremtése az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar hallgatóinak nem-szakos idegennyelvi képzésében |
||||
Csoma Katalin |
2007. november 6. |
Kárpáti Andrea |
||
Információs és kommunikációs problémák a nyelvtanárképzésben |
||||
Deák Adrienn |
||||
Érvek és ellenérvek mozgássérült gyermekek integrált nevelésével kapcsolatban Magyarországon és Spanyolországban |
||||
Edwards Melinda |
2007. december 17. |
Nikolov Marianne |
Tézisek | Thesis |
A Pragmatikai Kompetencia Fejlesztése az Angol mint Idegen Nyelv Tanításában: Kísérleti Tanulmány Magyar Középiskolás Diákokkal | ||||
Eszenyi Réka |
2007.03.12 |
Dr. Holló Dorottya, Dr. Per van der Wijst |
Tézis | Thesis |
Online chat in the secondary school EFL class | ||||
Erdélyi Árpád |
2007. december 6. |
Cs. Czachesz Erzsébet |
Tézisek | Thesis |
Az idegen nyelvi olvasásmegértés és olvasási stratégiahasználat | ||||
Feketéné Szabó Éva |
2007. június 21. |
Bíró Péterné |
||
A konduktor-tanító képzés speciális feladatai a mozgássérült gyerekek integráló nevelése érdekében |
||||
Gróz Andrea |
2007. november 7. |
Szabolcs Éva |
Tézisek | Thesis |
A pedagógus-gyermek kapcsolat alakulása a dualizmus korában, tanítóképzős pedagógiai szakkönyvek tükrében | ||||
Hoffmann Orsolya |
2007. június 29. |
Vámos Ágnes |
||
E-learning alapú távoktatási programok és az önszabályozó tanulás össszefüggéseinek vizsgálata a magyar felsőoktatásban |
||||
Huszákné Vígh Gabriella |
2007. november 20. |
Nahalka István |
||
Dislexiás középiskolai tanulók számítógéppel segített fizika oktatása |
||||
Joó Marianna |
2007. június 26. |
Barkó Endre |
||
The Role of Motivation in Adult Language acousition |
||||
Lázár Ildikó |
2007. |
Dr. Holló Dorottya CSc |
Thesis | |
The Role and Status of Intercultural Communication Training in English Language Teacher Education in Hungary | ||||
Molnár Béla |
2007. szeptember 13. |
Szabolcs Éva |
Tézisek | |
A középfokú tanítóképzés története 1945-től felsőfokúvá válásáig | ||||
Naor Dorit |
2007. október 12. |
Helembai Kornélia |
Thesis | |
Promotion of the Competitive women’s sport In Israel | ||||
Podráczky Judit |
2007. |
Szabolcs Éva |
Thesis | |
Óvodaügy a 19. századi magyar társadalomban | ||||
Shaham Hait |
2007. október 12. |
Völgyesy Pál |
Thesis | |
The Riddle as a Learning and Educational Tool | ||||
Simon Olga |
2007. december 14. |
Bodonyi Edit |
Tézis | Thesis |
Az orosz nyelv oktatása Magyarországon oktatáspolitikai és módszertan-történeti aspektusból | ||||
Szabó Péter Ákos |
2007. december 17. |
Nikolov Marianne |
||
The Internal Dynamics of Cooperative Learning in Secondary School EFL Instruction in Hungary: Three perspectives |
||||
Szebedy Tas |
2007. december 19. |
Golnhofer Erzsébet |
Tézis | Thesis |
Az oktatáspolitikák hatása az iskolák életére és az iskolafejlesztésekre a 90-es évektől napjainkig |
||||
Szénásiné Steiner Rita |
2007. október 16. |
Nádasi Mária |
Tézis | Thesis |
Az önálló tanulói szokások kialakítása az idegennyelv-oktatásban | ||||
Szénich Alexandra |
2007. december 10. |
Vámos Ágnes |
Thesis | |
Az idegennyelv-tudás érvényessége |
||||
Tóth Eszter |
2007. június 25. |
Vámos Ágnes |
||
Az újszövetségi görög nyelv oktatása |
||||
Tóth Éva |
2007. június 27. |
Vámos Ágnes |
||
Az idegen nyelvi üzleti levélírás tanítása a felsőoktatásban |
||||
Tóth Zsuzsanna |
2007. június 20. |
Kormos Judit |
||
Az idegen nyelvi szorongás vizsgálata első éves angol szakos egyetemisták körében |
||||
Vincze Beatrix |
2007. június 27. |
Golnhofer Erzsébet |
Tézis | Thesis |
A projekt oktatás elmélete és gyakorlata a hazai középiskolákban | ||||
Walkó Zsuzsanna |
2007. szeptember 28. |
Roz Ivanic |
||
Genre in use: the recontextualisation of classroom practice in research articles and undergraduate theses |
||||
Zachár László |
2007. június 26. |
Benedek András |
||
Kihívások és megoldási lehetőségek a felnőttképzésben |