Jelentkezés szakos záróvizsgára - 2023/2024-es tanév tavaszi félév

2024.02.28.
Jelentkezés szakos záróvizsgára - 2023/2024-es tanév tavaszi félév

Kedves Hallgatónk!

Tájékoztatjuk arról, hogy a szakos záróvizsgára (beleértve a szakirányú továbbképzéseket is) csak a Neptun rendszerben lehet jelentkezni. A záróvizsgára csak azoknak a hallgatóknak kell jelentkezniük, akik tanulmányaikat a 2023/2024-es tanév tavaszi félévében kívánják befejezni.

A jelentkezés határideje szakos záróvizsgára a tavaszi félévben 2024. március 20. 16:00 óra.

A záróvizsgára való jelentkezés módja

A vizsgára a Neptunban, a bejelentkezés után elérhető hallgatói webes felületen, egy kérvény formájában elérhető jelentkezési lap leadásával lehet jelentkezni. A jelentkezést, vagyis a kérvényt az Ügyintézés > Kérvények menüpontban lehet leadni a Kitöltendő kérvények fülön. A jelentkezési lap a nevére kattintva nyitható meg. A formanyomtatványon a személyes adatait a rendszer a benne tároltakkal tölti fel, Önnek csak a vizsgára vonatkozó adatokat kell értelemszerűen és pontosan kitöltenie. A véglegesített jelentkezési lap a Leadott kérvények fülön tekinthető meg időkorlát nélkül, az ott elérhető pdf nyomtatható, saját részre elmenthető. A leadott kérvények státusza szintén itt tekinthető meg. Leadás után automatikusan az „Ügyintézés alatt” státusz jelenik meg, a leadási határidő lejárta után a jelentkezés befogadásával ez „Elfogadva” státuszra fog változni.

FIGYELEM!
• A jelentkezési lap a Neptunban csak az érvényességi időszakon belül adható le, az érvényességi idő vége után a kérvény kitöltése nem lesz többé elérhető.
• A jelentkezési lap kitöltését nem lehet felfüggeszteni, tehát a megnyitás után két opció választható: (1) a kitöltés után az alján található „Kérvény leadása” gomb segítségével véglegesíthető, illetve (2) ha a kérvényt mégsem szeretné leadni, a „Vissza” gombbal a felvitt adatokat törölheti.
• A leadott kérvény a későbbiekben a felületen nem módosítható!
• A leadott jelentkezési lap státuszának "Elfogadva" megjelölése mindössze a jelentkezési lap beérkeztének visszaigazolásául szolgál.
• A PPK alapkaros, Ftv. szerinti (2016 előtt megkezdett) tanári mesterszakos hallgatók 2024.03.15-ig emailben kérhetik záróvizsgán való jelentkezési szándékukat a tanarkepzes@ppk.elte.hu címre küldve.


A záróvizsgára való bocsátás feltételei

A Hallgatói követelményrendszer 81. §. (7) bekezdése alapján a záróvizsgán az a hallgató vehet részt, aki
a) a végbizonyítványt (abszolutórium) megszerezte,
b) költségtérítéssel/önköltséggel, kártérítéssel, egyéb díjakkal és térítésekkel nem tartozik, az Egyetem leltári tárgyait leadta,
c) szakdolgozatát határidőre benyújtotta.

PPK Tanulmányi Hivatal