Segédanyagok az oktatáshoz és az értékeléshez
TÁVOLLÉTI OKTATÁST TÁMOGATÓ MÓDSZERTANI SEGÉDANYAG
AZ ELTE PPK OKTATÓI SZÁMÁRA
A kiadvány célja, hogy a távolléti oktatással és annak eszközrendszerével csak most ismerkedő és a már tapasztaltabb kollégák egyaránt gyakorlatias, igényekből és lehetőségekből kiinduló, könnyen értelmezhető és átlátható segítséget kapjanak a távolléti oktatás hatékony menedzseléséhez.
KIEGÉSZÍTŐ SEGÉDANYAG A HALLGATÓI MUNKA ÉRTÉKELÉSÉHEZ A TÁVOLLÉTI OKTATÁSBAN MEGVALÓSULÓ KOLLOKVIUMOK ÉS VIZSGÁK ESETÉBEN
AZ ELTE PPK OKTATÓI SZÁMÁRA
A vizsgáztatással és értékeléssel kapcsolatos online segédlet az ELTE PPK oktatói számára készült, s a korábban megjelent ‘Távolléti oktatást támogató módszertani segédanyag az ELTE PPK oktatói számára’ című segédanyag kiegészítéseként tekinthető, a specializáltan vizsgákra és értékelésre vonatkozó tartalommal. A segédanyag célja, hogy szakmai támogatást nyújtson az oktatóknak a távolléti oktatás keretében megvalósuló, újfajta vizsgáztatási és értékelési megoldásokkal kapcsolatosan, egyaránt figyelembe véve a technológiai, jogi-etikai, pszichológiai és pedagógiai-módszertani szempontokat.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK A HIBRID OKTATÁS FÉLÉVÉBEN
Az alábbiakban a hibrid oktatással kapcsolatban felmerülő kérdésekre igyekszünk segítő válaszokat adni. Ahogy a kérdések is folyamatosan megújulnak, az alábbi szöveg is frissül. Kérjük, hogy amennyiben nem talál választ kérdésére, problémájára, keressen minket bizalommal tavolleti.oktatas@ppk.elte.hu e-mail címen vagy az utolsó pontban megadott elérhetőségeken.
Tréning megvalósítása a távolléti oktatásban
A távolléti oktatásra való átállás olyan pedagógiai kreativitásra és innovációra késztette a felsőoktatásban oktatókat, amelynek keretében megvalósulhatott egy tréning-jellegű kurzus adaptálása a távolléti oktatás lehetőségeire. Az alábbi jó gyakorlat leírásában az ELTE PPK osztatlan tanárképzésében megvalósuló tanári hatékonyságfejlesztő tréning példáján keresztül mutatjuk be az átalakítás lehetőségeit.