Segédanyagok az oktatáshoz és az értékeléshez

TÁVOLLÉTI OKTATÁST TÁMOGATÓ MÓDSZERTANI SEGÉDANYAG

AZ ELTE PPK OKTATÓI SZÁMÁRA

A kiadvány célja, hogy a távolléti oktatással és annak eszközrendszerével csak most ismerkedő és a már tapasztaltabb kollégák egyaránt gyakorlatias, igényekből és lehetőségekből kiinduló, könnyen értelmezhető és átlátható segítséget kapjanak a távolléti oktatás hatékony menedzseléséhez. 

Segédanyag az oktatáshoz


KIEGÉSZÍTŐ SEGÉDANYAG A HALLGATÓI MUNKA ÉRTÉKELÉSÉHEZ A TÁVOLLÉTI OKTATÁSBAN MEGVALÓSULÓ KOLLOKVIUMOK ÉS VIZSGÁK ESETÉBEN

AZ ELTE PPK OKTATÓI SZÁMÁRA

A vizsgáztatással és értékeléssel kapcsolatos online segédlet az ELTE PPK oktatói számára készült, s a korábban megjelent Távolléti oktatást támogató módszertani segédanyag az ELTE PPK oktatói számára’ című segédanyag kiegészítéseként tekinthető, a specializáltan vizsgákra és értékelésre vonatkozó tartalommal. A segédanyag célja, hogy szakmai támogatást nyújtson az oktatóknak a távolléti oktatás keretében megvalósuló, újfajta vizsgáztatási és értékelési megoldásokkal kapcsolatosan, egyaránt figyelembe véve a technológiai, jogi-etikai, pszichológiai és pedagógiai-módszertani szempontokat.

Segédanyag az értékeléshez


GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK A HIBRID OKTATÁS FÉLÉVÉBEN

Az alábbiakban a hibrid oktatással kapcsolatban felmerülő kérdésekre igyekszünk segítő válaszokat adni. Ahogy a kérdések is folyamatosan megújulnak, az alábbi szöveg is frissül. Kérjük, hogy amennyiben nem talál választ kérdésére, problémájára, keressen minket bizalommal tavolleti.oktatas@ppk.elte.hu e-mail címen vagy az utolsó pontban megadott elérhetőségeken.

Gyakran ismételt kérdések


Tréning megvalósítása a távolléti oktatásban

A távolléti oktatásra való átállás olyan pedagógiai kreativitásra és innovációra késztette a felsőoktatásban oktatókat, amelynek keretében megvalósulhatott egy tréning-jellegű kurzus adaptálása a távolléti oktatás lehetőségeire. Az alábbi jó gyakorlat leírásában az ELTE PPK osztatlan tanárképzésében megvalósuló tanári hatékonyságfejlesztő tréning példáján keresztül mutatjuk be az átalakítás lehetőségeit.

Németh Lilla – dr. Horváth László – Káplár-Kodácsy Kinga: Hogyan valósítható meg tréning távolléti formában?

2020.09.10.