A tipikus reklámok reprezentációjának hatása az új típusú reklámok felismerésére
![A tipikus reklámok reprezentációjának hatása az új típusú reklámok felismerésére](https://ppk.elte.hu/media/b0/27/90b98dcc7e1577fb1924a8ca7673a18121fed151b8607107065bf3a2e118/tv567-thumb.jpg?v202209270307)
Eredményeik azt mutatták, hogy a reprezentáció bizonyos dimenziói például, ha azt gondoljuk, hogy a tipikus reklámokban mindig kiemelten szerepel egy bizonyos márka vagy a reklámok pozitívan elfogultak a bemutatott termékkel szemben, elősegítik a reklámfelismerést. Más dimenziók, mint például a reklámnak közölnie kell bizonyos termékkel kapcsolatos információkat, megnehezítik az új reklámformátumok felismerését. A reklámfelismerés a legtöbb esetben negatív vagy semleges hatással van a reklám értékelésére, azonban pozitív hatás is előfordulhat olyan reklámok esetében, amik egy közösség problémájának a megoldására fókuszálnak.
A tanulmány itt olvasható.