Minőségügy

2020.07.02.
Minőségügy

A kari minőségirányítási rendszer kiépítéséről

A kar vezetése az intézményfejlesztési tervben célul tűzte ki, hogy megerősíti a minőségközpontú működést. A minőségről való gondolkodás előmozdítása érdekében egy olyan folyamatot indított el, amely eredményeként a kar egy kiérlelt minőség koncepció mellett kötelezheti el magát.  Bár az egyetem rendelkezik minőségfejlesztési dokumentumokkal, a kar minőségfejlesztési rendszerének kialakításához többre van szükség, mint ezek mechanikus átvételére. Közös gondolkodásra, célokra, együttes elköteleződésre van szükség.

Karunk legyen a példa

A minőségről való gondolkodás egyaránt kínál lehetőségeket az oktatás, a kutatás-fejlesztés, a külső kihívások és a szervezet belső világa számára, most energiáinkat – karunk fő profiljának megfelelően – a tanulás-tanítás világára érdemes fordítanunk. Ez erősítheti a kar felsőoktatás-pedagógiai tudását és presztízsét. A PPK hosszabb távú pozícionálása is megkívánja, hogy a tanulás-tanítás minősége – a képzés PPK-s minősége – benchmark lehessen Magyarországon. A tanulás-tanítási fókusz lehetőséget teremt a kari funkciók egyéb kérdéseinek átgondolására is (elsősorban a képzési fókuszhoz kapcsolódóan).

Minőségfejlesztési jelentések

2016

2017

2018

2019

2020

2021 Minőségfejlesztési terv

Az ELTE PPK küldetésnyilatkozata

Küldetésnyilatkozat

AZ ELTE PPK MINŐSÉGFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓJA

Minőségfejlesztési koncepció

Az ELTE PPK Minőségbiztosítási Bizottsága

Minőségbiztosítási Bizottság