Minőségügy

Minőségügy

2024.09.12.
Minőségügy

A kari minőségirányítási rendszer kiépítéséről

A kar vezetése az intézményfejlesztési tervben célul tűzte ki, hogy megerősíti a minőségközpontú működést. A minőségről való gondolkodás előmozdítása érdekében egy olyan folyamatot indított el, amely eredményeként a kar egy kiérlelt minőség koncepció mellett kötelezheti el magát.  Bár az egyetem rendelkezik minőségfejlesztési dokumentumokkal, a kar minőségfejlesztési rendszerének kialakításához többre van szükség, mint ezek mechanikus átvételére. Közös gondolkodásra, célokra, együttes elköteleződésre van szükség.

Karunk legyen a példa

A minőségről való gondolkodás egyaránt kínál lehetőségeket az oktatás, a kutatás-fejlesztés, a külső kihívások és a szervezet belső világa számára, most energiáinkat – karunk fő profiljának megfelelően – a tanulás-tanítás világára érdemes fordítanunk. Ez erősítheti a kar felsőoktatás-pedagógiai tudását és presztízsét. A PPK hosszabb távú pozícionálása is megkívánja, hogy a tanulás-tanítás minősége – a képzés PPK-s minősége – benchmark lehessen Magyarországon. A tanulás-tanítási fókusz lehetőséget teremt a kari funkciók egyéb kérdéseinek átgondolására is (elsősorban a képzési fókuszhoz kapcsolódóan).

A kar minőségirányítási struktúrája

Kari minőségirányítási vezető: dr. Rónay Zoltán

Minőségirányítási struktúra

Minőségirányítási Bizottság

Minőségügyi dokumentumok

Küldetésnyilatkozat

Minőségfejlesztési koncepció

Minőségcélok

2024 2023 2022 | 2021

Minőségfejlesztési jelentések

2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016