Kognitív Fejlődés és Oktatás Kutatócsoport

A Kognitív Fejlődés és Oktatás Kutatócsoport fókuszában az iskolában való hatékony adaptáció és az ahhoz szükséges kognitív készségek állnak, kifejezetten az önszabályozás és a végrehajtó működések, amik erős bejóslói az iskolaérettségnek, szociális készségeknek, érzelmi jóllétnek, illetve a későbbi iskolai teljesítménynek. Metaanalitikus eredményeink alapján a kutatócsoport a mindfulness-alapú intervenciókkal kezdett foglalkozni a gyermekkori végrehajtó működések és stresszkezelés fejlesztésének céljából. 


Tagok

Barnabás Helga kutatócsoport tag, hallgató
Csapó Annamária kutatócsoport tag, hallgató
Koncz Ádám kutatócsoport tag, PhD hallgató
Vekety Boglárka kutatócsoport tag, PhD hallgató
Zimonyi Nóra kutatócsoport tag, PhD hallgató