Hírek, események

Hírek, események

04.04.

kedd

Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts
Divéki Rita doktori védése

Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts

2023. április 04. 14:00

ELTE BTK 1088 Budapest Múzeum krt. 4., A épület alagsor -150.

04.18.

kedd

Practicum in Pre-service Teacher Education in Myanmar
Ei Phyu Chaw műhelyvitája

Practicum in Pre-service Teacher Education in Myanmar

2023. április 18. 10:00

ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27. 314-es terem

05.19.

péntek

Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry
Zólyomi Anna műhelyvitája

Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry

2023. május 19. 13:00

online

06.12.

hétfő

Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség
Tóth Brigitta műhelyvitája

Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség

2023. június 12. 10:00

online

06.13.

kedd

The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices
Pereszlényi Anna doktori védése

The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices

2023. június 13. 16:00

online

06.21.

szerda

Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry
Zólyomi Anna doktori védése

Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry

2023. június 21. 15:00

ELTE BTK 1088 Budapest Kerényi Károly terem, Múzeum krt. 4/F. földszint 1.

06.23.

péntek

Pedagógusok gyermekfelfogása. Tanítók gyermekről vallott nézetei életpályájuk narratíváinak tükrében
Bencsikné Molnár Réka műhelyvitája

Pedagógusok gyermekfelfogása. Tanítók gyermekről vallott nézetei életpályájuk narratíváinak tükrében

2023. június 23. 11:00

ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27., 210-es terem

01.10.

szerda

The Importance of Integrating Art-Based Methods in STEM Subjects
Nicole Kasbary műhelyvitája

The Importance of Integrating Art-Based Methods in STEM Subjects

2024. január 10. 10:00

ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 302-es terem

01.26.

péntek

Applying the Backward Design Model in Teaching English as a Foreign Language: A Comparison of Teachers’ and Students’ Perceptions in Ecuador
Carlos Lenin Alvarez Llerena doktori védése

Applying the Backward Design Model in Teaching English as a Foreign Language: A Comparison of Teachers’ and Students’ Perceptions in Ecuador

2024. január 26. 15:00

online

01.30.

kedd

The Case Of Creativity In English Teacher Education:  The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University
Széll Zsófia doktori védése

The Case Of Creativity In English Teacher Education: The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University

2024. január 30. 13:00

ELTE PPK, 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. 214-es terem

01.30.

kedd

Fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiaci részvételének kritikai diskurzuselemzése a hazai Emberi Erőforrás Tanácsadó (MA) képzésben
Svastics Karmen Kinga doktori védése

Fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiaci részvételének kritikai diskurzuselemzése a hazai Emberi Erőforrás Tanácsadó (MA) képzésben

2024. január 30. 13:00

ELTE BGGYK, 1097 Budapest Ecseri út 3. földszint A/67-es terem

02.05.

hétfő

Foreign Language Learning at Home: a Mixed Methods Study of the Relationship Between Home Learning Experiences and Self-Regulated Language Learning in Hungary
Mikusová Melinda doktori védése

Foreign Language Learning at Home: a Mixed Methods Study of the Relationship Between Home Learning Experiences and Self-Regulated Language Learning in Hungary

2024. február 05. 10:00

ELTE BTK 1088 Budapest, Múzeum körút 4/A, fszt. 39. Kari Tanácsterem

02.05.

hétfő

A gerinc fiziológiás görbületeinek és funkcionális működésének prevenciós célú vizsgálata serdülő korú tanulók körében
Szigethy Mónika műhelyvitája

A gerinc fiziológiás görbületeinek és funkcionális működésének prevenciós célú vizsgálata serdülő korú tanulók körében

2024. február 05. 10:00

online

02.09.

péntek

The Development of Intercultural Competence in the English Major Programmes at a Hungarian University: A Case Study
Maroua Talbi doktori védése

The Development of Intercultural Competence in the English Major Programmes at a Hungarian University: A Case Study

2024. február 09. 10:00

online

02.12.

hétfő

Egy fogyatékos személyekkel kapcsolatos szemléletformáló program hatásának vizsgálata a Solomon-féle négycsoportos kísérleti elrendezés alkalmazásával
Dukic Monika doktori védése

Egy fogyatékos személyekkel kapcsolatos szemléletformáló program hatásának vizsgálata a Solomon-féle négycsoportos kísérleti elrendezés alkalmazásával

2024. február 12. 14:00

online

02.15.

csütörtök

The Development of Students' Cultural Diversity Awareness and Intercultural Communicative Competence in English Classes in an International School: A Case Study
Songul Dogan Ger doktori védése

The Development of Students' Cultural Diversity Awareness and Intercultural Communicative Competence in English Classes in an International School: A Case Study

2024. február 15. 15:00

ELTE BTK 1088 Budapest, Múzeum körút 4/A, alagsor -150. Doktori védések terme

02.28.

szerda

Japán gyermek- és játékkultúrájának recepciótörténete Nyugaton – A japán baba fogadtatása nemzetközi és hazai példákon keresztül
Hársvölgyi Virág doktori védése

Japán gyermek- és játékkultúrájának recepciótörténete Nyugaton – A japán baba fogadtatása nemzetközi és hazai példákon keresztül

2024. február 28. 09:00

1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27 312-es terem

03.01.

péntek

Pedagógusok lelki egészségnek vizsgálata változó körülmények közepette – a Sars-Cov-2 vírus által előidézett közoktatási helyzet bemutatása tükrében
Juhász Rebeka műhelyvitája

Pedagógusok lelki egészségnek vizsgálata változó körülmények közepette – a Sars-Cov-2 vírus által előidézett közoktatási helyzet bemutatása tükrében

2024. március 01. 14:00

online

03.11.

hétfő

Alternative Assessment Methods in English as a Foreign Language and in English Medium Content Classes in Hungarian Public Secondary Schools
Barbarics Márta doktori védése

Alternative Assessment Methods in English as a Foreign Language and in English Medium Content Classes in Hungarian Public Secondary Schools

2024. március 11. 18:00

ELTE BTK 1088 Budapest, Múzeum körút 4/A, fszt. 39. Kari Tanácsterem

03.12.

kedd

Az értelmes életre nevelés koncepciója az ezredforduló nevelésfilozófiai antropológiáinak tükrében
Balogh Brigitta Zsuzsánna doktori védése

Az értelmes életre nevelés koncepciója az ezredforduló nevelésfilozófiai antropológiáinak tükrében

2024. március 12. 11:00

ELTE PPK 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. fsz. 4-es terem

04.19.

péntek

A vizuális média és a STEAM modell szerinti tartalmi integráció alkalmazási lehetőségei a Vizuális Kultúra tanításában
Klima Gábor műhelyvitája

A vizuális média és a STEAM modell szerinti tartalmi integráció alkalmazási lehetőségei a Vizuális Kultúra tanításában

2024. április 19. 10:00

ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 304-es terem