03.24.
csütörtök
Tájékoztató a képzési programokról, témavezetésről, a hallgatók támogatásáról és a pályázati lehetőségekről
2022. március 24. 15:00
Online
Tájékoztató a képzési programokról, témavezetésről, a hallgatók támogatásáról és a pályázati lehetőségekről
2022. március 24. 15:00
Online
Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts
2023. április 04. 14:00
ELTE BTK 1088 Budapest Múzeum krt. 4., A épület alagsor -150.
Practicum in Pre-service Teacher Education in Myanmar
2023. április 18. 10:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27. 314-es terem
Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry
2023. május 19. 13:00
online
Zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll folyamatokra
2023. május 24. 16:00
online
Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség
2023. június 12. 10:00
online
The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices
2023. június 13. 16:00
online
Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry
2023. június 21. 15:00
ELTE BTK 1088 Budapest Kerényi Károly terem, Múzeum krt. 4/F. földszint 1.
Pedagógusok gyermekfelfogása. Tanítók gyermekről vallott nézetei életpályájuk narratíváinak tükrében
2023. június 23. 11:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27., 210-es terem
The Importance of Integrating Art-Based Methods in STEM Subjects
2024. január 10. 10:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 302-es terem
The Case Of Creativity In English Teacher Education: The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University
2024. január 30. 13:00
ELTE PPK, 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. 214-es terem
Tájékoztató a képzési programokról, témavezetésről, a hallgatók támogatásáról és a pályázati lehetőségekről.
2024. április 10. 13:00 - 14:30
ELTE PPK fszt. 4-es terem
2024. május 03. 14:00
1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27. 415. terem
Az oktatók adaptivitásának mintázatai a gazdasági felsőoktatásban - Egy magyarországi gazdasági egyetem vizsgálata -
2024. június 17. 14:00
1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27 203-as terem
Életreform, zene- és művészetpedagógiai reformok a 20. század elején, különös tekintettel Bartók Béla munkásságára
2024. június 28. 15:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27. 213-as terem
A magyarországi sportvállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatásai - A sportvállalat társadalmi felelősségvállalásának hatásai a sportoló ifjúságra
2024. július 05. 10:00
online, Zoom
A fizikai aktivitás és az e-sport teljesítmény kapcsolata
2024. július 09. 10:00
online
The Pragmatics of English as a Lingua Franca in an International University Context: An Exploratory Study of Language Use From Multiple Perspectives
2024. július 10. 12:00
online, Teams
Pályaedukációs tanulási program hatásvizsgálata gimnáziumban
2024. július 11. 10:00
online, Teams
2024. szeptember 17. 16:00
ELTE PPK (1075 Budapest, Kazinczy u. 23–27.) Fszt. 4-es terem
A munkahelyi egészségfejlesztés és egészségmagatartás változásai a pandémia hatására egy nagyvállalatnál
2024. október 16. 08:00
online, Zoom
Tudás és tudásmenedzsment az oktatásban
2024. október 21. 10:00
1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., fsz. 4-es terem
What Factors Affect Females’ Decision to Pursue Leadership Careers in Higher Education in Kazakhstan?
2024. november 12. 15:00
online
A többségi tanárok lehetőségei a fogyatékossággal élő emberekkel kapcsolatos szemléletformálásban: tanterv, tankönyvek és tanárképzés
2024. november 13. 12:15
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., 213-as terem
Impact of Covid19, political change and tensions on a foreign aid dependent teacher education (TE) reform project in Myanmar & views on aid effectiveness
2024. november 26. 10:00
online
Power Relations in the Curricula of Higher Education Music Courses: A Comparative Study Between Salvador-Brazil and Budapest-Hungary Focused on Black and Roma Minority Groups
2024. november 28. 14:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 308-as terem
A gyermekirodalom alkalmazása az angol mint idegen nyelv oktatásában a kárpátaljai magyar tannyelvű iskolákban
2024. november 29. 11:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., 207-es terem
A kollaboratív problémamegoldó kompetencia vizsgálata oktatási célú szabaduló szoba környezetben
2024. december 02. 13:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 309-es terem
The Advantage of ’A’ in STEAM Education: Exploring Secondary Teachers’ and Students’ Perspectives in Hungary and Palestine
2024. december 02. 11:00
online
Adaptív teljesítménymérési algoritmusok kidolgozása az Országos kompetenciamérés adatainak felhasználásával
2024. december 04. 10:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. földszint 4-es terem
Raising health science students’ terminological awareness with the aim of improving the effectiveness of healthcare communication in ELF contexts
2024. december 10. 14:00
1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A. Doktori védések terme alagsor, –150-es terem
A magyarországi sportvállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatásai az utánpótlás sportolók személyes kompetenciájára
2024. december 10. 12:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., 314-es terem
Osztatlan testnevelő tanár szakos hallgatók pálya- és tanulási motivációjának, valamint sport elköteleződésének komplex vizsgálata
2024. december 12. 14:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., 203-as terem
Pedagógusok lelki egészségének vizsgálata változó körülmények közepette- A SARS-COV-2 vírus által előidézett pandémia során kialakult közoktatási helyzet bemutatása tükrében
2024. december 12. 11:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., fsz. 4-es terem
Az egész életutat támogató pályaorientáció mint empowerment tevékenység. Intellektuális fogyatékossággal élő tanulók lehetőségei a hazai iskolarendszerben
2024. december 16. 13:00
ELTE BGGYK, 1097 Budapest, Ecseri út 3. A épület 51-es terem