Hírek, események

Hírek, események

04.04.

kedd

Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts
Divéki Rita doktori védése

Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts

2023. április 04. 14:00

ELTE BTK 1088 Budapest Múzeum krt. 4., A épület alagsor -150.

04.18.

kedd

Practicum in Pre-service Teacher Education in Myanmar
Ei Phyu Chaw műhelyvitája

Practicum in Pre-service Teacher Education in Myanmar

2023. április 18. 10:00

ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27. 314-es terem

05.19.

péntek

Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry
Zólyomi Anna műhelyvitája

Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry

2023. május 19. 13:00

online

06.12.

hétfő

Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség
Tóth Brigitta műhelyvitája

Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség

2023. június 12. 10:00

online

06.13.

kedd

The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices
Pereszlényi Anna doktori védése

The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices

2023. június 13. 16:00

online

06.21.

szerda

Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry
Zólyomi Anna doktori védése

Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry

2023. június 21. 15:00

ELTE BTK 1088 Budapest Kerényi Károly terem, Múzeum krt. 4/F. földszint 1.

06.23.

péntek

Pedagógusok gyermekfelfogása. Tanítók gyermekről vallott nézetei életpályájuk narratíváinak tükrében
Bencsikné Molnár Réka műhelyvitája

Pedagógusok gyermekfelfogása. Tanítók gyermekről vallott nézetei életpályájuk narratíváinak tükrében

2023. június 23. 11:00

ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27., 210-es terem

01.10.

szerda

The Importance of Integrating Art-Based Methods in STEM Subjects
Nicole Kasbary műhelyvitája

The Importance of Integrating Art-Based Methods in STEM Subjects

2024. január 10. 10:00

ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 302-es terem

01.30.

kedd

The Case Of Creativity In English Teacher Education:  The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University
Széll Zsófia doktori védése

The Case Of Creativity In English Teacher Education: The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University

2024. január 30. 13:00

ELTE PPK, 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. 214-es terem

06.17.

hétfő

Az oktatók adaptivitásának mintázatai a gazdasági felsőoktatásban  - Egy magyarországi gazdasági egyetem vizsgálata -
Frányó Zsófia Zsuzsanna doktori védése

Az oktatók adaptivitásának mintázatai a gazdasági felsőoktatásban - Egy magyarországi gazdasági egyetem vizsgálata -

2024. június 17. 14:00

1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27 203-as terem

06.28.

péntek

Életreform, zene- és művészetpedagógiai reformok a 20. század elején, különös tekintettel Bartók Béla munkásságára
Daru Andrea műhelyvitája

Életreform, zene- és művészetpedagógiai reformok a 20. század elején, különös tekintettel Bartók Béla munkásságára

2024. június 28. 15:00

ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27. 213-as terem

07.05.

péntek

A magyarországi sportvállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatásai - A sportvállalat társadalmi felelősségvállalásának hatásai a sportoló ifjúságra
Tóth Dávid Zoltán műhelyvitája

A magyarországi sportvállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatásai - A sportvállalat társadalmi felelősségvállalásának hatásai a sportoló ifjúságra

2024. július 05. 10:00

online, Zoom

07.10.

szerda

The Pragmatics of English as a Lingua Franca in an International University Context: An Exploratory Study of Language Use From Multiple Perspectives
Farkas Árpád műhelyvitája

The Pragmatics of English as a Lingua Franca in an International University Context: An Exploratory Study of Language Use From Multiple Perspectives

2024. július 10. 12:00

online, Teams

10.16.

szerda

A munkahelyi egészségfejlesztés és egészségmagatartás változásai a pandémia hatására egy nagyvállalatnál
Tánczos Zoltán műhelyvitája

A munkahelyi egészségfejlesztés és egészségmagatartás változásai a pandémia hatására egy nagyvállalatnál

2024. október 16. 08:00

online, Zoom

11.12.

kedd

What Factors Affect Females’ Decision to Pursue Leadership Careers in Higher Education in Kazakhstan?
Moldir Pocstar doktori védése

What Factors Affect Females’ Decision to Pursue Leadership Careers in Higher Education in Kazakhstan?

2024. november 12. 15:00

online

11.13.

szerda

A többségi tanárok lehetőségei a fogyatékossággal élő emberekkel kapcsolatos szemléletformálásban: tanterv, tankönyvek és tanárképzés
Gulya Nikoletta Mária doktori védése

A többségi tanárok lehetőségei a fogyatékossággal élő emberekkel kapcsolatos szemléletformálásban: tanterv, tankönyvek és tanárképzés

2024. november 13. 12:15

ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., 213-as terem

11.26.

kedd

Impact of Covid19, political change and tensions on a foreign aid dependent teacher education (TE) reform project in Myanmar  & views on aid effectiveness
Khaing Phyu Htut műhelyvitája

Impact of Covid19, political change and tensions on a foreign aid dependent teacher education (TE) reform project in Myanmar & views on aid effectiveness

2024. november 26. 10:00

online

11.28.

csütörtök

Power Relations in the Curricula of Higher Education Music Courses: A Comparative Study Between Salvador-Brazil and Budapest-Hungary Focused on Black and Roma Minority Groups
Adrian Estrela Pereira műhelyvitája

Power Relations in the Curricula of Higher Education Music Courses: A Comparative Study Between Salvador-Brazil and Budapest-Hungary Focused on Black and Roma Minority Groups

2024. november 28. 14:00

ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 308-as terem

11.29.

péntek

A gyermekirodalom alkalmazása az angol mint idegen nyelv oktatásában a kárpátaljai magyar tannyelvű iskolákban
Nagy-Kolozsvári Enikő doktori védése

A gyermekirodalom alkalmazása az angol mint idegen nyelv oktatásában a kárpátaljai magyar tannyelvű iskolákban

2024. november 29. 11:00

ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., 207-es terem

12.02.

hétfő

A kollaboratív problémamegoldó kompetencia vizsgálata oktatási célú szabaduló szoba környezetben
Manojlovic Helena doktori védése

A kollaboratív problémamegoldó kompetencia vizsgálata oktatási célú szabaduló szoba környezetben

2024. december 02. 13:00

ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 309-es terem

12.02.

hétfő

The Advantage of ’A’ in STEAM Education: Exploring Secondary Teachers’ and Students’ Perspectives in Hungary and Palestine
Nicole Kasbary doktori védése

The Advantage of ’A’ in STEAM Education: Exploring Secondary Teachers’ and Students’ Perspectives in Hungary and Palestine

2024. december 02. 11:00

online

12.04.

szerda

Adaptív teljesítménymérési algoritmusok kidolgozása az Országos kompetenciamérés adatainak felhasználásával
Takácsné Kárász Judit doktori védése

Adaptív teljesítménymérési algoritmusok kidolgozása az Országos kompetenciamérés adatainak felhasználásával

2024. december 04. 10:00

ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. földszint 4-es terem

12.10.

kedd

Raising health science students’ terminological awareness with the aim of improving the effectiveness of healthcare communication in ELF contexts
Zimonyi-Bakó Alexandra Vivien doktori védése

Raising health science students’ terminological awareness with the aim of improving the effectiveness of healthcare communication in ELF contexts

2024. december 10. 14:00

1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A. Doktori védések terme alagsor, –150-es terem

12.10.

kedd

A magyarországi sportvállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatásai az utánpótlás sportolók személyes kompetenciájára
Tóth Dávid Zoltán doktori védése

A magyarországi sportvállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatásai az utánpótlás sportolók személyes kompetenciájára

2024. december 10. 12:00

ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., 314-es terem

12.12.

csütörtök

Osztatlan testnevelő tanár szakos hallgatók pálya- és tanulási motivációjának, valamint sport elköteleződésének komplex vizsgálata
Hurtik-Tóth Enikő doktori védése

Osztatlan testnevelő tanár szakos hallgatók pálya- és tanulási motivációjának, valamint sport elköteleződésének komplex vizsgálata

2024. december 12. 14:00

ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., 203-as terem

12.12.

csütörtök

Pedagógusok lelki egészségének vizsgálata változó körülmények közepette- A SARS-COV-2 vírus által előidézett pandémia során kialakult közoktatási helyzet bemutatása tükrében
Juhász Rebeka doktori védése

Pedagógusok lelki egészségének vizsgálata változó körülmények közepette- A SARS-COV-2 vírus által előidézett pandémia során kialakult közoktatási helyzet bemutatása tükrében

2024. december 12. 11:00

ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27., fsz. 4-es terem

12.16.

hétfő

Az egész életutat támogató pályaorientáció mint empowerment tevékenység. Intellektuális fogyatékossággal élő tanulók lehetőségei a hazai iskolarendszerben
Cserti-Szauer Csilla műhelyvitája

Az egész életutat támogató pályaorientáció mint empowerment tevékenység. Intellektuális fogyatékossággal élő tanulók lehetőségei a hazai iskolarendszerben

2024. december 16. 13:00

ELTE BGGYK, 1097 Budapest, Ecseri út 3. A épület 51-es terem