03.24.
csütörtök

Tájékoztató a képzési programokról, témavezetésről, a hallgatók támogatásáról és a pályázati lehetőségekről
2022. március 24. 15:00
Online
Tájékoztató a képzési programokról, témavezetésről, a hallgatók támogatásáról és a pályázati lehetőségekről
2022. március 24. 15:00
Online
Developing senior language learners’ autonomy with one-to-one counselling for autonomous learning
2022. április 06. 10:00
online
"Ki vagyok én nektek?” Pedagógus identitás, pedagógusszerepek, társadalmi nevelés, tanár-diák kapcsolat és személyesség egy pályakezdő tanár önreflexiójában – pedagógiai autoetnográfia
2022. április 07. 14:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27, 312-es terem
EFL learning through extramural English activities in the Hungarian secondary education context: A mixed-methods study
2022. április 20. 18:00
online
Az inklúziót támogató tényezők azonosítása cerebrális parézissel élő fiatal felnőttek tapasztalatai és véleménye alapján
2022. május 13. 10:00
1097 Budapest, Ecseri út 3. ELTE BGGYK B/402-es terem
Global competence development in Hungarian secondary EFL classrooms and EFL teacher training: A mixed-methods enquiry across two contexts
2022. június 27. 16:30
online
Dimensions of Information and Communications Technology Use: A Mixed Methods Study of Hungarian English Majors and University EFL Teachers
2022. június 28. 15:00 - 18:00
1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27, 312-es terem
The development of intercultural communicative competence in the English major programmes at a Hungarian university: A case study
2022. június 29. 14:30
online
Sportágra jellemző döntéshozatali képességre alapozott prognosztizáló módszer kidolgozása sportági kiválasztás céljából
2022. július 05. 10:00
online
A zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll mechanizmusokra
2022. július 07. 10:00
1097 Budapest Ecseri út 3. ELTE, BGGYK, A/17-es terem
Az intézményes keretek között történt szenzomotoros fejlesztés hatása az 5-8 éves gyerekek szenzomotoros fejlődésére, auditív és vizuális tanulási részképességeire
2022. július 08. 13:00
online
Fogvatartottak reintegrációt támogató tanulásának vizsgálata három büntetés-végrehajtási intézetben
2022. szeptember 07. 13:00
1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27, 302-es terem
2022. szeptember 15. 15:00
1075 Budapest, Kazinczy u. 23–27. Fszt. 4-es terem
A Waldorf-pedagógusok munkájának értékelése
2022. szeptember 20. 10:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 311-es terem
Komplex kommunikációs igényű autizmussal élő kisiskolások kommunikációja
2022. október 20. 11:00
ELTE BGGYK,1097 Budapest, Ecseri út 3. Földszint A/67
Edzői szerepek és feladatok értelmezése a magyar kosárlabdasportban a tao-rendszer hatásainak tükrében
2022. október 28. 10:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 203-as terem
EFL learning through extramural English activities in the Hungarian secondary education context: A mixed methods study
2022. november 29. 15:00
online
Néptanítók sajtóreprezentációja a Horthy-korszakban (1921-1938)
2022. december 01. 09:00
online
The Potentials of Video Games in the Process of English Language Learning and the Practice of Language Teaching in the Hungarian Context
2022. december 07. 14:00
online
Az iskolai rendszerű szakképzésben oktatók szakmai fejlődése és tanulása és az ezt befolyásoló egyéni és szervezeti tényezők vizsgálata
2022. december 08. 15:00
online
Magyarországi kis- és középvállalkozások tudásmenedzsment-rendszerei, hatásuk a versenyképességre és hatékonyságra, különös tekintettel a hálózatos működésben rejlő lehetőségekre
2023. január 24. 11:00
online
Az inklúziót támogató tényezők azonosítása norvég és magyar nemzetiségű cerebrális parézissel élő felnőttek tapasztalatai és véleménye alapján
2023. február 07. 13:00
online
The case of creativity in English teacher training: The teacher trainers’ perspective at a Hungarian university
2023. február 13. 16:00 - 19:00
online
Ki vagyok én nektek? Pedagógus identitás és szereplehetőségek, tanár-diák kapcsolat és személyesség, egy pályakezdő tanár önreflexiói alapján
2023. február 28. 13:00
ELTE PPK 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. 314-es terem
The Effect of Mindfulness-Based Interventions on Children’s Self-Regulation
2023. március 01. 16:00
online
A nemzetközi együttműködésben megvalósuló közös képzési programok által indukált szervezeti tanulási folyamatok vizsgálata a felsőoktatásban
2023. március 02. 14:30
A Nemzetközi Kodály Társaság története 1975-től napjainkig
2023. március 03. 15:00
online
Attributes of Higher Education and Quality of Institutional Strategies in Times of Globalization in Hungary and Germany
2023. március 24. 10:00
online
A mozgástanulás és mozgásfejlődés integrált modellje és a mozgástanulás szakaszainak a kapcsolata
2023. április 04. 14:00
ELTE Tanító- és Óvóképző Kar 1126 Budapest, Kiss János altábornagy u. 40. FSZ. 4.
Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts
2023. április 04. 14:00
ELTE BTK 1088 Budapest Múzeum krt. 4., A épület alagsor -150.
Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam
2023. április 14. 09:00
online
Practicum in Pre-service Teacher Education in Myanmar
2023. április 18. 10:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27. 314-es terem
The effect of teaching conceptual knowledge on students’ achievement in, anxiety about, and attitude toward mathematics in the Kurdistan region of Iraq
2023. április 19. 16:00
online
The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Major University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices
2023. május 16. 17:00
online
Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry
2023. május 19. 13:00
online
Zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll folyamatokra
2023. május 24. 16:00
online
Egy fogyatékos személyekkel kapcsolatos szemléletformáló program hatásának vizsgálata a Solomon-féle négycsoportos kísérleti elrendezés alkalmazásával
2023. június 09. 16:00
Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar 1097 Budapest, Ecseri út 3. A épület fszt. 51.
Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség
2023. június 12. 10:00
online
The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices
2023. június 13. 16:00
online
Magyarországi kis- és középvállalkozások tudásmenedzsment-rendszerei, hatásuk a versenyképességre és hatékonyságra, különös tekintettel a hálózatos működésben rejlő lehetőségekre
2023. június 13. 11:00
ELTE PPK 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. 2. emelet 213-as terem
Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam
2023. június 14. 15:00
ELTE PPK 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. 213-as terem
A Mesezene módszer hatása a fonológiai tudatosságra, valamint a gyorsautomatizált megnevezésre
2023. június 14. 11:00
ELTE PPK, 1075 Budapest Kazinczy utca 23-27. 311-es terem
Alternative Assessment Methods in English as a Foreign Language and in English Medium Content Classes in Hungarian Public Secondary Schools
2023. június 20. 16:00
ELTE BTK 1088 Budapest, Rákóczi út 5. 414-es szoba
Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry
2023. június 21. 15:00
ELTE BTK 1088 Budapest Kerényi Károly terem, Múzeum krt. 4/F. földszint 1.
Pedagógusok gyermekfelfogása. Tanítók gyermekről vallott nézetei életpályájuk narratíváinak tükrében
2023. június 23. 11:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27., 210-es terem
Japán gyermek-és játékkultúrájának recepciótörténete Nyugaton – Különös tekintettel a hazai példákra
2023. június 26. 10:00 - 13:00
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, 1075, Budapest, Kazinczy út 23-27., P08. terem (alagsor)
The Effect of Teaching Conceptual Knowledge on Students’ Achievement in, Anxiety About, and Attitude Toward Mathematics in the Kurdistan Region of Iraq
2023. június 27. 16:00
online, Zoom
Foreign language learning at home: A mixed methods study of the relationship between home learning experiences and self-regulated language learning in Hungary”
2023. június 27. 14:00
online, Teams
Understanding the Lack of Female Leadership in Higher Education of Kazakhstan
2023. június 27. 16:00
online
A kollaboratív problémamegoldó kompetencia vizsgálata oktatási célú szabaduló szoba környezetben
2023. július 04. 10:00
BME GTK Műszaki Pedagógia Tanszék 1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2. QA139. terem
Fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiaci részvételének kritikai diskurzuselemzése a hazai Emberi Erőforrás Tanácsadó (MA) képzésben
2023. július 05. 09:00
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar 1097 Budapest, Ecseri út 3 A/67-es terem
Effects of an Enriched Physical Education Program on Cognitive and Motor Performance in Children with Intellectual Disabilities
2023. július 06. 15:00 - 18:00
online
Motoros képességek teljesítményösszetevőinek vizsgálata utánpótláskorú labdarúgóknál. Az edzésen kialakított képességek hatása a mérkőzés eredményességre
2023. július 06. 13:00
online
The development of students’ cultural diversity awareness and intercultural communicative competence in English classes in an international school: A case study
2023. július 13. 10:00
online
Az értelmes életre nevelés koncepciója az ezredforduló nevelésfilozófiai antropológiáinak tükrében
2023. augusztus 18. 10:00
online, Zoom
2023. szeptember 14. 16:00
ELTE PPK (1075 Budapest, Kazinczy u. 23–27.) Fszt. 4-es terem
Practicum in Preservice Teacher Education in Myanmar
2023. október 04. 10:00
online
A Nemzetközi Kodály Társaság története 1975-től napjainkig
2023. október 16. 11:00
online
School Leadership and School Effectiveness in Kazakhstan: Perspectives from Principals and Teachers
2023. november 08. 16:00 - 17:30
online
Teachers’ Informal and Non-formal Learning in Multilingual Education: The Case of Kazakhstani Higher Education
2023. november 09. 10:00
online
Az oktatók adaptivitásnak mintaázatai a gazdasági felsőoktatásban - Egy magyarországi gazdasági egyetem vizsgálata
2023. november 14. 10:00 - 12:00
online
„Csak azt szeretném, ha boldog lenne…” Autista gyermekek és felnőttek ellátása szülői perspektívából
2023. november 16. 15:00
ELTE BGGYK Ecseri úti épülete
terem: A/19
Motoros képességek teljesítményösszetevőinek vizsgálata utánpótláskorú labdarúgóknál
2023. november 23. 09:00
ELTE PPK, 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. 303-as terem
Needs Reflected in Learning Goals: An Exploratory Study of Language for Specific Purposes Courses in a Higher Education Context
2023. december 01. 10:00
ELTE BTK 1088 Budapest, Múzeum körút 4/A, fszt. 39. Kari Tanácsterem
Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség
2023. december 07. 14:00
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. földszint 4-es terem
English language teachers’ associations providing continuing professional development: An international mixed-methods enquiry
2023. december 12. 14:00
ELTE BTK 1088 Budapest, Múzeum körút 4/A, fszt. 39. Kari Tanácsterem